خدمات چاپ چسب

خدمات چاپ چسب شامل چاپ چسب 5 سانتی و 7 سانتی به صورت تک رنگ و یا چاپ چسب رنگی می باشد و دارای مزیت هایی مثل کیفیت خوب و قیمت پایین و تولید در کمترین زمان است.🤝

چاپ چسب شیشه ای و چاپ تمپلات رنگی در آذر چسب سهند با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت با استفاده از کارکنان ماهر در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تخصصی می تواند انجام می شود.🤝

قیمت چاپ چسب بستگی به عوامل مختلفی از جمله تعداد رنگ و تعداد سفارش برای چاپ چسب دارد مثلا چاپ چسب نواری لوگودار زمینه شفاف را حداقل تعداد ممکن یعنی 60 رول می توان تولید کرد.👇

        🥳به دلیل داشتن چاپ چسب با کیفیت بالا ، تمامی تولیدات چاپی از طرف ما تضمین و گارانتی می گردد.🥳

👈 در سفارشات چاپ چسب به تعداد پایین (حداقل 60 حلقه ای ) در رنگ های سبز ، آبی ، سرمه ای ، زرد  ، مشکی ، قرمز ، نارنجی یا سفید تولید می شوند.

👈 در سفارشات چاپ چسب به تعداد بالا (حداقل 2000 حلقه ) چاپ لوگوی مشتری می تواند شامل هر نوع رنگی باشد.

 

چسب - خدمات چاپ چسب

      چاپ چسب از عرض های 2/5 سانت تا عرض 7 سانت به صورت زمینه شفاف و زمینه رنگی انجام می گیرد.

خدمات چاپ چسب پهن یا چسب کارتن لوگو دار در شرکت آذر چسب سهند با استفاده از بروزترین تکنولوژی تولید می شود که جزو اولین شرکت برتر خدمات چاپ چسب می باشد . امروزه راه های بسیار زیادی جهت تبلیغات و به کارگیری نام ، برند ، لوگو بر روی محصول وجود دارد خدمات چاپ چسب پهن یکی از بهترین و گیراترین راه برای تبلیغات روی کارتن به شمار می آید. به طوری که با چسباندن این نوع چسب بر روی کارتن  نه تنها زیبایی خاصی به بسته بندی و محصول می دهید ، بلکه کیفیت کار را نیز تضمین می کنید و برند و نوع فعالیت خود را نیز به همه مصرف کننده گان معرفی می کنید. شرکت آذر چسب سهند اولین و مدرن ترین مرکز تولید و چاپ چسب شیشه ای با حداقل تعداد ممکن در کشور می باشد. همچنین این شرکت ، مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین دستگاههای چاپ آلمانی است تا بتواند با بهترین کیفیت خدمات چاپ چسب مشتریهای عزیز خود را ضمانت کرده و البته رضایت آنها را جلب نماید.

✔️ ما سعی خواهیم کرد در بازه زمانی 10 الی 15 روزه سفارش شما را به دستتان برسانیم ✔️ 

 

 

نحوه چاپ چسب :🤔

چاپ چسب پهن در انواع مدلها و رنگهای مختلفی تولید می شود که معمولا قدرت چسبندگی آنها 45میکرون یا 50 میکرون می باشد. پروسه چاپ چسب به این صورت است که لوگو بین سلفون و رزین آکرلیک قرار می گیرد. ⭐یکی از خدمات چاپ چسب شامل ساخت کلیشه می باشد که طرح مشتری از طریق کلیشه که جنس آن از پلاستیک و ژلاتین است روی نایلون چاپ می شود. گفتنی است که کلیشه یکبار ساخته می شود و در حقیقت برای هر رنگ یک کلیشه ساخته می شود. (مثلا یرای طرح دو رنگ باید دو عدد کلیشه ساخته شود) ساخت کلیشه چاپ یک *هزینه ثابت* است که فقط یک بار برای همیشه دریافت می گردد.

زمان انجام خدمات چاپ چسب پهن و تحویل سفارش چاپ چسب :🤔

این واحد به دلیل داشتن دستگاه های چاپ چسب متعدد تلاش کرده است تا بتواند سفارشا چاپ چسب مشتریان عزیز را در کوتاه ترین زمان ممکن تولید و ارسال کند. معمولا تا تحویل چسب چاپی به مشتریان 10 الی 15 روز کاری طول می کشد. باید اشاره نمود که هر چه قدر زمان *ثبت سفارش و واریز پیش پرداخت مشتری* کمتر طول بکشد امکان چاپ و تولید سریع تر چسب نواری چاپدار توسط کارکنان شرکت آذر چسب ممکن می گردد.

انواع چسبهای چاپی و تبلیغاتی در این شرکت 🌠 :

انواع چسبهای چاپی و تبلیغاتی شامل انوع مختلفی از خدمات چاپ چسب می باشد که در 3 نوع طبقه بندی کرده ایم:

  1. چسب نواری طرح دار تعداد پایین (شروع خدمات چاپ چسب از حداقل 60 حلقه به صورت تک رنگ روی چسب شفاف)
  2.  چسب پهن طرح دار تعداد بالا (شروع خدمات چاپ چسب از حداقل 2000 حلقه به صورت چسب رنگی و تک رنگ و دورنگ)
  3. چسب شیشه ای تبلیغاتی 2.5 سانتیمتر (شروع خدمات چاپ چسب از حداقل 120حلقه به صورت تک رنگ روی چسب شفاف)

نکته مهم : در کل خدمات چاپ چسب به 3 صورت مختلف انجام می شود که هر کدام کیفیت و ویژگی های خاص خود را دارند :

1-چاپ بالای نوار چسب :

در این روش ممکن است نام لوگو یا برند ظاهر خوبی داشته باشد اما عیبی که این روش چاپ چسب دارد این است که نوشته هایی که حک شده اند ، ممکن است به راحتی پاک شوند .

2-چاپ بر روی قسمت چسب دار نوار چسب :

در این روش نیز ممکن است به جهت آن که چاپ بر روی چسب قرار می گیرد ، کمی کدر و ناخوانا باشد .

3- چاپ در میان سلفون و ناحیه چسب دار :

در این روش ، لوگو بر روی قسمت داخلی سلفون حک شده و سپس رزین آکرلیک روی آن را می پوشاند.

چاپ چسب تبلیغاتی 5 سانتی :

چاپ چسب تبلیغاتی 5 سانتی یکی از روش های نوین در تبلیغات به شمار می رود و می تواند به صورت تک رنگ و یا چند رنگ تولید شود. ما می توانیم خدمات چاپ چسب تک رنگ روی نوار چسب شفاف را در حداقل تعداد ممکن یعنی 60 حلقه با بهترین کیفیت تولید کنیم.  این شرکت یکی از معدود تولیدکنندگانی است که محصولات خود و سفارشات مشتریان را بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروش می رساند .

چاپ چسب تبلیغاتی 5 سانتی یکی از اقدامات موفقیت آمیز این شرکت می باشد که مزایای آن عبارت است از :

1- تبلیغات کسب و کار و محصول شما با حداقل هزینه

2- استفاده از چسب با لوگو یا توضیحات اختصاصی شرکت

3- استحکام چاپ به دلیل چاپ از سمت چسب دار

4- جلوگیری از تقلب محصول تولیدی شما

5- داشتن بیشترین بازدهی تبلیغاتی با کمترین هزینه

هزینه های تاثیر گذار بر چاپ چسب تبلیغاتی :📖💰

چاپ چسب تبلیغاتی در این واحد شامل هزینه های خود نوار چسب و کلیشه می باشد. شایان ذکر است که هزینه های چاپ چسب در این مجموعه (به دلیل تعداد رنگهای سفارشی) ثابت نیست و متغیر می باشد. قیمت چاپ چسب تبلیغاتی طبق طول ، عرض ، تعداد رنگ ها و ضخامت چسب نواری ساده تعیین می گردد. گفتنی است که هزینه کلیشه ثابت است و فقط یکبار توسط مصرف کننده پرداخت می شود.

💰قیمت چاپ چسب تبلیغاتی در تعداد پایین کمی گرانتر از چاپ چسب تعداد بالا می باشد ولی در عوض هزینه کلیشه پایینی دارد و هم اینکه مانع از راکد ماندن سرمایه توسط خریدار می شود. برای دریافت قیمت به روز می توانید از طریق سایت به ما پیام دهید و یا با شماره تماس های فوق با ما در ارتباط باشید .

(09142322448- تلگرام- روبیکا-ایتا-بله  📲  ) (تلفن ثابت 04133432531   –   04133122269    ☎️  ) 

از عوامل موثر در خدمات چاپ چسب تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد: (به یاد داشته باشید این موارد می تواند تاثیر زیادی در قیمت چاپ چسب تبلیغاتی داشته باشد)

*هزینه ساخت کلیشه 

*تعداد رنگ مورد استفاده در چسب چاپی

*تعداد تیراژ چاپ چسب

*کیفیت چاپ و کیفیت چسبندگی نوار چسب

*متراژ درخواستی (طول و عرض) چسب

چاپ چسب تعداد پایین :🏷️

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت چاپ چسب می توان به راحتی روی تعداد پایین نیز لوگو را چاپ کرد. خدمات چاپ چسب در تعداد پایین می تواند برای مشتری مزایای زیادی داشته باشد 🏷️ به عنوان مثال می تواند با هزینه کم چاپ روی چسب انجام دهد تا از این طریق هم صنعت خود را تبلیغ نماید و هم مانع از دزدیده شدن محتوای داخل کارتن شود. 🏷️مشکل عمده در بازار کار دزدیده شدن و یا تعویض محتوای داخل کارتنها توسط سودجویان می باشد که برای تولید کننده بسیار ناراحت کننده است و برای سودجویان بسیار سود آور ؛ بهترین روش برای مانع  شدن این کار استفاده از چسب تبلیغاتی می باشد.

IMG 2502 - خدمات چاپ چسب

بررسی مزایای چاپ چسب نواری 💸 :

بررسی مزایای چاپ چسب نواری در انتخاب مناسب چسب های چاپی و تبلیغاتی می تواند به شما کمک زیادی در انتخاب چسب چاپی بکند به طوری که اگر بدانید هر چقدر برای تبلیغات هزینه کنید ، در مدت زمان کوتاهی بازدهی خوب ان را در کسب و کار خودتان خواهید دهید. یکی از مزایای خدمات چاپ چسب تبلیغ شرکت و یا محصولتان بر روی کارتنهای بسته بندی شده می باشد که در باربریها و یا بازار و یا بنگاههای بزرگ و کوچک یا محل های پر رفت و آمد می تواند باعث دیده شدن تبلیغات شما شود و این در نهایت مشتریان شما را افزایش می دهد.

برخی از مزایای خدمات چاپ چسب عبارتند از :

_سطح بسته بندی افزایش پیدا خواهد کرد .

_تبلیغی مفید برای کسب و کار ، معرفی برند و محصولات به شمار می آید .

_امکان درج کردن لوگو ، طرح ، نام و یا سایر اطلاعات اختصاصی شرکت بر روی چسب وجود دارد .

_به دلیل آن که چاپ آرم و برند از طرف داخل صورت گرفته،چاپ چسب کیفیت بالاتری خواهد داشت .

_بسته بندی محصولات حالت تخصصی تری پیدا می کند که می تواند نشانگر فعالیت شرکت و برند شما باشد .

_با استفاده از چاپ چسب می توان هر کالایی را به خوبی بسته بندی و پلمپ کرد و اصالت آن هارا حفظ نمود .

چاپ چسب نواری در صنعت تبلیغ و بسته بندی کاربرد های فراوانی دارد به طوری که شما می توانید با استفاده از چاپ چسب نواری کالای خود را با هزینه کم تبلیغ نمایید. امروزه یکی از روش های رقابتی در بین اکثر کسب و کارها استفاده از چاپ چسب نواری می باشد. به این علت که روشی آسان و همچنین مقرون به صرفه برای تبلیغ و فروش محصول می باشد. چاپ چسب لوگودار از جمله محصولاتی است که از مواد اولیه خاصی تشکیل شده است و می تواند بر روی انواع کارتن ها در کیفیت های مختلف و همچنین در تمامی فصول (سرما و گرما) بچسبد. 

👈🏽👈🏽از مهمترین مزایای ویژه چاپ چسب نواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*تبلیغ شرکت و نام برند

*جلوگیری از تقلب و هویت بخشیدن به بسته بندی محصولات

*بسته بندی شکیل و محکم

*کاهش هزینه تبلیغات روی کارتن

*اعتماد مشتری به اینکه خریدی مطمئن انجام داده

*مقاومت کشی مناسب چسب چاپدار

*کیفیت چاپ بالا

 

نوار چسب لوگودار تبلیغاتی💎:

نوار چسب لوگودار تبلیغاتی روی نوار چسب نشان دهنده اصالت و خاص بودن محصول شما و حرفه ای بودن کسب و کارتان است. چسب تبلیغاتی این اطمینان را به مشتری می دهد که کالای خریداری شده کاملا اصل می باشد تا بتواند با خیال راحت و اشتیاق فراوان نسبت به خرید محصول تولید شده و بسته بندی شده با چسب لوگوی شما را خریداری نماید. باید توجه داشت که خدمات چاپ چسب موثر ترین و پرکاربرد ترین و جدید ترین شیوه تبلیغاتی با بازدهی باورنکردنی برای محصولات تولیدی می باشد.

خدمات چاپ چسب یکی از کارهایی است که سال است انجام می گیرد و در حال حاضر نیز با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های جدید،چاپ روی چسب نواری پهن با سهولت و کیفیت بیشتری انجام می گیرد. در حال حاضر چاپ روی چسب با استفاده از دستگاه های خاصی صورت می گیرد که می توان لوگو یا اسم شرکت یا برندی که در نظر دارید را روی چسب چاپ کنید و از این محصول علاوه بر استفاده برای بسته بندی به عنوان روشی بسیار جذاب برای معرفی برند خود و بازاریابی غیر مستقیم سود ببرید .

مراحل انجام سفارش چاپ چسب:

شرکت آذر چسب سهند تولید کننده چسب برنددار و چسب نواری شیشه ای ساده در ایران می باشد و محصولات تولیدی این مجموعه با بهترین کیفیت، بالاترین ضخامت و قدرت کشش تولید می شود. گفتنی است که این واحد دارای مدیریت کیفیت محصولات ISO 9000-2000  می باشد که این نشان دهنده قدرت چسبندگی و کیفیت بالای تمامی محصولات تولیدی این شرکت است. این مجموعه با کارکنان ماهر و با تجربه توانسته است رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند.

👈🏽 از مزایای کار با آذرچسب سهند به چند نکات زیر اشاره می کنیم:

✔️ تبلیغ برند و کسبب شما با حداقل هزینه

✔️ افزایش سطح بسته بندی

✔️ تضمبن کیفیت چاپ بالا

✔️ سفارش چاپ با قیمت تمام شده مناسب

✔️ ضمانت برگشت از فروش کالا تا 10 روز

✔️ سفارش آسان و تحویل در سریع ترین زمان

برای انجام سفارش چاپ چسب ابتدا طرح مورد نظر خود را که می خواهید روی نوارچسب چاپ شود , به یکی از روشهای فوق برای ما ارسال کنید تا بعد از طراحی لوگو و تایید گرفتن از مشتری در برنامه تولید گذاشته شود.✔️

1 – از طریق ایمیل 📧 : azarchasb.s@Gmail.com

2- از طریق موبایل 📳 : روبیکا/ایتا/بله : 09142322448

3- از طریق موبایل 📳 :  تلگرام/واتس آپ  : 09142322448

4-  از طریق تلفن ثابت ☎️ : 04133432531  –  04133122269

با ما - خدمات چاپ چسب